Fredag

:( :( :( :(

Jag orkar inte, helt ärligt ska det bli skönt att inte vara hemma förns på lördag natt.. Ska jobba imorgon, mördarpasset.
Visst en sak gjorde dag fel, men du behöver vel inte dra upp massa andra saker på en gång direkt efter viblivit sams? jag gjorde allt för att du skulle bli glad och tycka att jag var bra, Jag gjorde ju vad du sa, sen direkt efter blev vi vänner sen nästa gång jag ska prata med dig behöver du inte börja på något nytt, ska jag inte få vänta på att du ska komma hem en enda dag utan att undra över vad någon ska tjata på den dagen?  håller du på så kommer vi aldrig att bli sams! Snälla sluta tjata jag älskar dig

Tack elisa du är så gullig, och malin och carro och du får mig att tänka på andra saker iallfall..
Tur att idol robin är snygg, dock kommer han nog åka ut för kevin och alice var grym! någon dag ska jag lära mig sjunga något annat än babbababa
..

Moa ring mig på en gång när du läser.

maaaaja!<3


Kommentarer
Postat av: maja

bellllallaaaaa jag saknar dig :(

2008-12-08 @ 22:39:26
URL: http://inmyhead.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0