Måndag

Nu har jag varit tråkig, så jag börjar från och med fredagen nu :)
Jag emma agnes jacke och silje åkte ner på kommunhuset för att lösa till det med lokal för GO! och det kunde ju inte ha gått bättre! :D
Efter det gick jag och emma hem till mig och inväntade kvällen.
Kvällen var bäst, Det var 12 tjejer i mitt hus, och full fart var det. <3 bästa tjejer!

Lördagen var det jobb som gällde! Man kan ju inte säga något om att jag jobbade finns inte så mycket mer att säga faktist, men typ att jag bredde mackor serverade mat och la upp mat och ja blablabla...

Söndag Igår var jag hemma hela dagen, hade hoppats på att få spela match, men icke sa nicke! Jag hostar fortfarande som en ... Och jag låter som en... Och jag har just nu (måndag morgon ) snorat ner HELA moas säng, ehe

Idag ska jag bara ta det lugnt, och åka in emot staden ikväll!:)

Snart är det jul snart är det jul, och pappas hus är så mysigt och juligt och allt är så fint!
Vi har även fått djur, som springer runt på våran baksida. eh, jag bor i njutånger, juste!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0