Onsdag

Skön dag idag, ledig! :) Eller jag kunde ha varit det, men valde att åka och plugga tyska på skolan i morse klockan 8.. Så nu behöver jag inte plugga så mycket mer (:
Snart ska jag åka och äta lunch med pappis, sen ska jag hämta teo och gå på stan och leta julklappar med honom.. :) Till mamma och matilda. Jag har ingen ide om vad vi ska köpa, och jag tror inte teo har någon bra ide heller. :)
Iallfall så sitter jag och kollar på bröllopsbilderna nu :) De är så fina, jag vill gifta mig, helst imorgon, men det behövs ju en kille till det och ja. eh imorgon, Jag får ringa och fråga om moa eller maja kan rycka in som min man..

Kan ju lägga upp lite bilder så får ni se :)

 












Kommentarer
Postat av: Moa

Klart jag ställer upp! :D

Imorgon sa du?

2008-12-03 @ 10:32:24
Postat av: Blommis

kan ställa upp om du vill (: kan du få din chips med :O vilken smak?

2008-12-03 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0