Tisdag

Världens längsta skoldag. Eller det känns så! iallafall..  Fast ändå otroligt kul, jag har nog världens bästa klass!
Nu sitter jag i språklabbet med anna (igen) så snart ska vi förmödligen börja läsa någon klurig tysk text! Riktigt kul, stannade på tyskan idag för att få tillbaka provet men icke sa nicke inte skulle vi få det inte.

När jag kommer hem så ska jag sätta mig och fila på min älskade geografi som jag inte vart riktigt nöjd med, såg jag idag när jag skulle lämna in det..Sen blir det träningsdags, jag har nog aldrig varit så sugen på att träna tror jag!

(det skrev jag på tyska lektionen)


När jag kom hem gjorde jag inte alls någon geografi, jag hade inte orken! istället så köpte jag lite nya saker och städade mitt rum, nu är det mysigt och det fattas bara en moa som ger mig sällskap!




Nu ska jag lägga mig och mysa, godnatt !

Kommentarer
Postat av: Moa

varför ser det aldrig ut sådär när jag är hos dig? :O

nästan värt att åka hem nu bara för det där! :)

2008-12-11 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0