Tisdag



Imorgon är det julafton, och jag kan inte prata för att jag är så täppt i näsan, inte heller höra något efterssom jag har lock i öronen.
Jag vaknade utav att jag inte fick någon luft, och jag har längre ingen kraft kvar för att snyta mig efterssom jag har gjort det hela natten, ja jag tycker synd om mig, för det är julafton imorgon och även ikväll för min del, efterssom jag firar med min pappas familj idag, och imorgon med min mammas familj i jättendal. Det ska alltid hända mig något såhär innan jul. Förra gången så  hade jag skärit upp handen, lycko mig!
Men iallfall trots min täppta näsa och mina icke hörande öron ska jag in till staden, för att köpa sista julklappen. Jag vet exakt vad jag ska köpa och det kommer bli aweesome!
En sak längtar jag speciellt mycket tills, och det är för att få se när moa får sin julklapp ( en av dem ) höhöhööh..... Hihi..Jag vill även ha min alldeles nya fina skidjacka som ligger där under granen, sen vet jag ingen mer julklapp, det är rätt tråkigt..

Men nu ska jag åka till staden som sagt med min vilde till lillebror och min fader, lämna rådjuren här för ett litet tag, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0