Torsdag

Nu är det jul igen, dudu dud ud ud u! :) Allt är så mysigt och juligt och BLASKIGT! åh..


Dagen innan fredagen, fredagen med stort G.
Gud vad mysigt vi ska ha tjejer :)

Iallfall så har jag just nu städat hela huset, och provat ungefär ALLA mina kläder 3 gånger om.
Dansen idag var rätt okej, förutom att jag var sämst på ett två tre hopp, ett två tre hopp, hambo!
Fast som tur är ska jag nog aldrig ha användning för dem stegen i framtiden, så jag behöver det nog inte, och då kan jag lika gärna vara dålig.!

Josse har kommit hem, underbart! seriöst det pirrade i hela min kropp när jag såg henne.. lilla josse, i SVERIGE igen!  lovley!!


Ni fattar inte hur många olika saker jag ser fram emot nu. typ

  • Fredag
  • Jul med pappis
  • Jul med mammis
  • nyår
  • vemdalen
  • innebandycupen 4e
  • all jäkla innebandy efter jul
  • sommar
  • utomlands
  • Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0