Torsdag

Julaftonen var mysig, otroligt mysig. Jag älskar julen!
När alla paket var utdelade och tomten gått var det bara till att öppna. Jag fick en spegel, en raksak och en damsugare, och lite pengar och sådant! :) Det var precis inget som jag kunde sitta och leka med på kvällen som alla andra " barn " Men som tur var fick felix ett World Tour, och jag var sämst på att spela trummor! Men det var riktigt roligt ändå måste jag säga :)
Senare på kvällen spelade vi spel, Det var faktist jättekul det hette "mexican train" Och jag var som inte allt för oväntat urkass.
Nu sitter jag och Pelle och kollar på emil, eller jag sitter här och skriver och småsneglar, medans pelle står undefär 70 cm ifrån tvn och kollar :)
Fast nu såg han att jag kollade på honom och kom hit :)

Jag - Har du haft en bra jul då gubben?
pelle- Ja, jag fick allt jag önskade mig..
jag- Vilken tur, vilken bra jul du fick då
pelle- Ja, då har man en riktigt bra dag.

Nu är alla vuxna som enligt tradition ute och går "julrundan" och alla barn sitter inne, nästa år tänker jag också vara vuxen och gå runt ute :) Hihi.

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0