Måndag

Äntligen har jag orkat ändrat om lite..Dock inte så mycket men helt okej.
Idag var det skola igen, måndagar är inte det bästa jag vet precis, ligger mycket hellre kvar i sängen när klockan ringer.
Men vakna upp, skruva på rix på jättehögsta volym... då kan man inte sova längre kan jag säga.
Men när man väl är uppe går det alltid lika bra, slutar alltid med att man får springa till bussen, UNDERBART!
Skolan går bra ändå. Det är inte allt för jobbigt och jag har en grym klass och skolan blir bättre när man får massa pussar på rasterna.

Det var rock och pop konsert i skolan, den var riktigt bra! Och efter skolan åkte jag och maja ner på stan en sväng, sen åkte vi till njutånger för att glida lite spark. Det är så bra att åka spark HEMMA i njutånger, efterssom det är ingen som orkar sanda vägarna. 

Men nu har maja tjuvbörjat kolla på Wildkids på svt .se utan mig.
Så sköt om er så skriver jag mer en annan dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: majaa

du glömde skriva att vi ser ut som räkor efter solskenet som var när vi sparkade hähä

2009-01-26 @ 22:31:42
URL: http://inmyhead.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0