Torsdag

Idag har inte varit min turdag.. inte riktigt någonting har gått som det ska, min dator la av.
Min telefon är störd och mitt rum är / var stökigast någonsin. Jag har faktist städat det någorlunda eftersom hela tjocka feta släkten kommer imorgon, alla utom pappa.
Alla kommer eftersom min kära syster fyller år idag, 15 år.  Det känns som att hon fortfarande är 8 år och leker med barbiedockor, men icke!
Men GRATTIS iallfall, byxmyndig och moppekort! nu måste du vara lycklig förstår jag.

Jag har lånat bilden från matildas blogg  http://matildabrink.blogg.se/

Nu borde jag sova och ladda för mitt engelska tal jag ska hålla imorgon, å vad lycklig jag blir när jag tänker på det. Jag kan inte prata på svenska framför folk, visst jag kan knappt prata svenska i vanliga fall, men framför folk är det ändå värre. och hur ska det då gå med engelska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0