Lördag

bella er en benbellafågelfisk teodorhannespelle
tänkte börja med att lägga in den raden, när jag gick upp och fikade igår så lämnade jag datorn på och var inne på sidan där man skriver nya inlägg, när jag senare såg på datorn så hade nog teo hannes och pelle lekt med min dator skulle jag tro, eller jag är rätt säker på att det var dom, på grund av att dom har skrivit deras namn i slutet av den vackra meningen.

Gratulationerna igår till matilda var både bra och gott. Kul att träffa kusinerna och alla, det har jag inte gjort sen jul, så det var great! :)
Idag har jag spelat match mot frösön, om jag ska säga vad jag tycker så säger jag att det var grymt, jag tyckte alla spelade så bra dom kunde, och vi försökte och vi var nära faktiskt.. Men till slut blev det en förlust med 2-6, men men..
Om ni vill läsa om matchen så kan ni gå in på ->http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=294999

Nu sitter jag och spelar fifa med moa och johnnie, jag var inte så bra.. sämre än dom iallfall så jag passar på att skriva lite här. Men ja... :)
Snart ska jag åka till Gränsfors och ladda för en match imorgon igen, mot brunflooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0