Tyskland dag 17

Igår kväll cyklade jag och anna och köpte chips och la oss och kollade på film.
så social är vi!
Vi kollade på 'the notebook' och jag grinar lika mycket varje gång, den är så bra!!

Idag klev vi upp vid 9 för att vi skulle ner på stranden, och ville hinna äta frukost innan och så.
Så vi låg där och solade, bland Friedrichshafens en miljon svanar.
Det finns inte så många ställen att bada på här. Och jag låg och önskade mig en stooor pool undertiden jag låg på stranden och svettades.
Både jag och Anna somnade, därav ser jag ut som en tomat på ryggen nu. Eller nästan iallfall.
Men när vi skulle åka in mot stan för att hyra trampbåt så vände sig vädret rejält och det började spöööregna.
Jag tror nog gud hörde min önskning om en pool. För så blöt blev vi.

Snart kommer det en ny kille som ska bo här.





pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0