Tyskland dag 11 & 12

Jag hade inte riktigt tid att skriva blogg igår, Så jag skriver dubbelt upp nu!

Men först vill jag säga att jag vill hem och pussa på johnnie!

Igår så var det jobb som vanligt & jag fick skära ännu mer lök!
Efter det tänka jag och anna sova en blund, men vi gick ner på stan med Robert istället.
Vi skulle fixa min superduper dyra telefon, också hade vi ett otroligt sug efter goda glassen!

Efter att vi jobbat på kvällen var det bara att skynda att göra sig i ordning. För klockan 9 skulle vi vara på Beach cub, tilsammans med 5 andra ur personalen. Eftersom det var marios sista kväll..
Det var ett jättefint ställee och jag och anna ska absolut dit ikväll igen!

Imorse vaknade jag knappt, jag var så trött..
Det kändes som jobbet tog en evighet.
Diska är inte min grej alltså!
Men efter vi diskat fick jag och anna putsa fönster. Det är skönt! och de som jobbar här säger, "langsam" hela tiden. Så dom inte ska behöva hitta på nya arbetsuppgifter åt oss.
Medans vi stod och tvättade fönstren så kom Frau Heldele in och sa att vi fick vara lediga ikväll (UNDERBART!!)
Ledig ikväll, Lördag & Söndag! Hoppas det blir sol imorgon, då ska vi pressa.
Annars hade vi tänkt åka över till Konztans med katamaranen.
Ledighet var precis vad jag behövde nu.
Fast nu har jag sovit från 12-halv 3
Sen gick vi ner på Marios avskedsfika.
Sen efter det så Somnade jag igen.
Och vaknade ungefär nu.
& jag har ingen aning om vart någon är alls. Men jag ska ta och duscha...så får jag se om Anna kommer fram

BILDER!!


Det är verkligen lurigt att cykla här. Det är trafikljus för cyklarna. Då det blir
grönt
kör alla bilar som står rakt mitt-emot kör vänster & tvärt om. Också måste
man cykla
i en böjd liten cykelbana så att ingen bil kör över en.



Glassen är otrolig & min fina min på bilden är ungefär lika otrolig!


 
Mer fika bilder, just det här fikabesöket åt Anna en tårta, Den såg dock godare
ut än min glass. Men glassen var god, så....



På beachclub igår Mario & Michael



Heike & Kerstin




Jag & Anna på väg hem.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vart köper man såna dära örhängen som du har :)?

2009-06-27 @ 22:32:17
Postat av: Emilia

Vart har du köpt dom dära örhängena som du har på dig :)?

2009-06-27 @ 22:34:47
Postat av: Isabel

På Ur&Penn (:

2009-06-27 @ 23:02:04
URL: http://isabelbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0