Tyskland dag 15 & 16

Det får bli en dubbeldag igen

Igår jobbade vi på, eftersom det var första dagen efter våran fria helg.
Det gick bra och på dagen la vi oss på stranden och solade och hade det bra!
På kvällen efter jobbet grillade vi tillsammans med Robert, Martin, Xenia Michael.
Det var sjuuukt kul!
Kanske lite för kul för att kliva upp klockan sju och jobba.
Men det gick bra. Och nu har vi jobbat klart för den här omgången. Imorgon är vi lediga igen
Hoppas vädret håller sig

jag saknar johnnie så jag håller på få spader!
Godnatt!





Nu ska jag och anna lägga oss och kolla på någon film, och slumra in.

jag saknar dig johnnie, du är bäst i världen. det är jobbigt att vara så långt ifrån dig, Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0