Tyskland dag 7

En vecka avklarad, 3 kvar!
Det är sjukt vad tiden går fort. Jag saknar min familj, johnnie &Moa!
men jag vill ändå inte åka hem, det är så sjukt kul här!
men jag gissar på att om 3 veckor kanske jag är nöjd med dessa festligheter.

Frästen så kan ni läsa mer om våra dagar på Annas blogg

Idag har vi jobbat ett långpass, istället för 2 korta. Eftersom det inte är några folk här nu på eftermiddagen. Jag vet inte om det är så varje söndag. Men det lär vi märka!
Efter att vi torkat disk, gick vi och bäddade sängar och torkade möbler ( hade det varit en vanlig dag hade vi slutat, men inte idag)
Det är lite lurigt att höra vad vissa säger, man fångar ungefär upp hälften av orden och hoppas på att anna fångat upp den andra halvan. Men det går bättre och bättre! Och vi är grym!

Ps. Tyska är ett otroligt fult språk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0