Tyskland dag 9

Idag har verkligen ingenting hänt mer än att vi jobbat!
Vi börjar lessna på det dåliga vädret.
Så nu sitter jag i sängen och skriver, medans anna ligger här bredvid och sover!
Jag har precis vaknat. Och kände att jag inte kunde sova mer än 4 timmar såhär mitt på dagen, det skulle göra
mig till en zombie imorgon, eftersom jag inte skulle kunna sova något inatt.

Så efter att vi ätit lunch gick vi och la oss och "kollade" på film, det gick som det brukar gå... det är inte det lättaste att lägga sig ner och kolla på en film mitt på dagen. Eller för er som känner mig så är det alltid så. men det är extra svårt att hålla ögonen öppna på dagen.
Iallfall så vaknade jag och hann se slutet på benjamin button, jag hade inte sett slutet förr, av just den anledningen att jag somnade, men nu så, slutet var riktigt bra!

Det regnar fortfarande här. och kommer förmodligen göra det resten av veckan också... Fast Frau Klein säger att det ska bli bättre i morgon, så vi får se vem som har rätt, Frau Klein eller www.klart.se man vet inte riktigt.
Och det känns ändå inte som att det spelar så jättestor roll, eftersom jag jobbar! Men anna är ledig!

Det är sista gången någon av oss är lediga ensamma. Nu framöver är vi bara lediga tillsammans, vilket ska bli kul. Då kan vi hitta på saker.
Vi har tänkt åka till Konztans och shoppa någon dag. Vi tänkte ut och trampa trampbåt( om vädret tillåter )
Vi tänkte åka till Bregenz och åka linbana, eller vad man kallar det, det är som en lift som går upp på ett berg och lite runt runt. Ja..


Nu ska jag ta och väcka anna, eller sova ett tag till.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0