Tyskland midsommar 1

Kvällen har varit sjukt skön! våra rumkompisar är trevliga, och roliga.. Och jag tror att 70% av kvällen har gått åt till att skratta. Vi har lärt oss en tysk snappsvisa, fast jag vågar inte göra den, för jag kommer hälla ut allt i håret.

1) Auf den Kopf  = på huvudet
2) An den Kopf   = mot huvudet
3) Um den Kopf = runt huvudet
4) In den Kopf    = i huvudet



Hi this is Martin... I jutst have a funny time with Anna and Bella. We play "Mäxle"... a vodka drinking game! Bella can play "Tischtennis" and Anna can play Darts. Bella drinks not that much. Not good! We listen krude r&dormeiter... you had to listen on youtube.

All are goona sleep now. I am realy drunk... hard to write text. Realy funny girls. I like them. Have a good time!
LegliZe It!

C ya Martin


Ja, jag och anna var faktiskt duktiga idag, och tänkte på morgondagens arbete, men martin körde på, eftersom han är ledig imorgon!

Men iallfall så måste jag säga att martin & mario var jätteduktiga på att sjunga "prästens lilla kåka, skulle ut och aoka"
godnattt!














Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0