12/11

Mitt i natten, och jag ska upp i skolan imorgon, BRA TJEJ!

Iallfall så har jag varvat ner efter att ha sprungit runt runt i rummet och letat grejor sen jag kom hem.
Jag tänkte precis slå igång en film för att göra det lite mindre ensamt. Jag gillar verkligen inte när det är tyst och man ska sova, jag ligger bara och lyssnar efter läskiga ljud då. Lika så mörker, det kan vara bland det läskigaste jag vet. Om man inte är ensam kan det vara riktigt mysigt med mörkt och tyst. Bara man vet att någon är där.
Men när jag är ensam, som jag är nu, då är det bra nog tur att jag har min TV som både lyser upp rummet och filmen som får tysnaden att försvinna.
Mörker är verkligen bland det värsta jag vet, det kanske är som Michael i Tyskland sa:
" När man har energi i kroppen, som man inte vet vad man ska göra med, då lägger kroppen energin automatiskt på rädsla, och man blir mer och mer rädd för vissa saker "
Därför ska jag alltid vara sysselsatt i framtiden, så jag inte hinner vara rädd.
Som nu, har jag inget annat för mig, då kanske min kropp tycker att det passar bra att vara lite rädd, vad vet jag?

Iallfall så är klockan mycket, och det är en dag imorgon också. Så nu ska jag kolla vidare på It´s a boy girl thing och sova lite.

& jag fick världens gulligaste sms av johnnie precis, nu kommer jag somna som en stock!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0