Lets start all over again!

Nu känner jag att det var otroligt otroligt läängesen jag skrev här, och jag känner att jag haar nya saker att
skriva om såå ofta, att jag tänkte skriva igen.

till exempel att jag inte längre är ägare av någon plånbok, inte heller av något leg, dvs att jag kommer vara hemmakråka.
Men som tur är det inte bara jag som tappar bort mina saker, elin också elin också, hon tappade nämligen hennes telefon idag, jag undrar vad som är värst, tappa mobilen eller plånboken?
Men som tur har vi våran emma kvar!!

tokisar i skolan

Nu är jag i deeelsbo, hemma hos elin, myspyys. Vi sitter och gör rosetter i håret på varandra och kollar på idol.
Vi ska snart dra oss inmot staden och kolla till GFesten, och se hur det står till med alla fyllor.
Också tänkte jag leta reda på min pojkvän 


Nu ska vi heja vidare på våra idoler!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0